20. srpna 2009

91. den -19. 8.



19. 8. - Středa

...dnešní den strávila Nikča na Matyldě opalováním, Tomášek v bazénu u kamaráda v Lubenci koupáním a my jak jinak než v práci. Odpoledne jsme se podruhé vydali pro dárek babičce k narozeninám, tentokrát po předchozí telefonické domluvě úspěšně. Když už jsme tam byli, tak nezůstalo jen u nákupu dárku pro babičku, ale pořídili jsme si domů krásnou novou pánev s granit-keramickým povrchem, který je nástupcem titanového nádobí. Jen při placení došlo k malému nedorozumění - já jsem počítala s tím, že zaplatím kartou, to bohužel momentálně nešlo, protože už vše bylo odvezeno a připraveno na víkendovou výstavu, a v hotovosti mi chybělo několik stokorun. Přesto jsme si obě pánve odvezli s tím, že zbytek uhradíme až pojedeme někdy okolo. A dokonce jsme jako dárek za to, že jsme včera nikoho nezastihli, dostali soupravu na čokoládové fondue, včetně čokolády :). Večer jsem ještě čistě povlékla v ložnici a pak mě přemohla bolest hlavy.


... rychlá fotky z cesty



Žádné komentáře:

Okomentovat