26. listopadu 2009

196. den - 25. 11.



25. 11. - Středa



... tak dnešek opravdu nebyl pěkný a vydařený den - v noci Tomík opět kašlal, ráno kašlal taky ale teplotu neměl a moc se těšil na modrý den v družině, takže chtěl jít do školy. Pak mě šokovala zpráva o tom, že zemřel Dinin manžel při autonehodě, hodně mě to zasáhlo a opět jsem si uvědomila, jakými banalitami se člověk zbytečně zabývá a trápí a jak málo si váží toho co má.

Nikča absolvovala kontrolu na chirurgii a pěkně to bolelo, jen co jsem dorazila zpět do práce, volala družinářka, že Tomík má 38,1 a jestli si pro něj přijedu, takže jsem se oblékla a vyrazila pro maroda. Doma se na gauči zachumlal do deky a koukal na pohádky, já jsem mezitím Nikču odvezla ke kadeřnici a pak ji zase vyzvedla. Kolem páté Tomíkovi vyskočila teplota na 39,1, takže dostal Ibumax, během hodinky byl v pohodě a dokonce i něco snědl a protože už jsme měli doma i taťku, vyrazila jsem ještě s Nikčou do lékárny pro krycí polštářky na ránu a Coldrex pro něj.




Žádné komentáře:

Okomentovat