22. července 2009

60. den - 19.7.

19. 7. - Jedeme na dovolenou

... dnes ráno odjíždíme na dovolenou, v osm ráno už jsou naložená zavazadla a vyjíždíme - přes Moravský kras do Vranova nad Dyjí. Je neděle a cesta probíhá hladce, provoz je minimální a tak do prvního cíle dorážíme už v poledne. Prohlídku Punkevní jeskyně jsme si pro jistotu zarezervovali přes internet na 13,40 a tak ještě předtím máme čas prohlédnout si z Horní vyhlídky Macochu. K jeskyním nás sveze turistický vláček a na Macochu lanovka. Tomášek je ze všeho nadšený a líbí se mu i prohlídka jeskyně, nejvíc samozřejmě vodní trasa - ta je ale kvůli zvýšené hladině Punkvy zkrácená.

Ve tři hodiny už jsme opět na cestě do Vranova nad Dyjí, ubytování máme připravené v Zámeckém apartmá penzionu Jelen a na místě jsme kolem páté. Penzion i apartmá se nám moc - prostorově je poměrně velkorysé a zařízené je historickým nábytkem, z ložnice máme krásný výhled přímo na Vranovský zámek, z kuchyně do zahrady, která patří k penzionu a je vybavená i pro děti - trampolína, skluzavka, bazének Pro rodiče zahradní stolky a židličky. Po vybalení kufrů jsme se vypravili na večeři do nejbližší restaurace Parník. Počasí se naštěstí také umoudřilo a tak zatímco ráno a na Macoše jsme ještě měli bundy, večeříme venku jen v tričku s krátkým rukávem.