22. července 2009

61. den - 20.7.

20. 7. - Vranov 2. den

... první noc byla jako klasicky na novém místě trochu neklidná a všichni jsme se často budili. Ráno jsem doběhla do místní samoobsluhy pro pečivo k snídani a pak jsme se vydali na prohlídku Vranova nad Dyjí. Jezdí tu i turistický vyhlídkový vláček a to směrem na zámek a směrem na přehradu - jeden takový zrovna vyjížděl a tak jsme si hned udělali výlet až na přehradní pláž - tam jsme se porozhlédli a za hodinku jsme jeli vláčkem zpět na náměstí, kde jsme si dali oběd a šli si chvilku do pokoje odpočinout. Odpoledne pak výlet do Znojma - potřebovali jsme také dokoupit nějaké jídlo a pití. Cestu zpátky jsme zastavili v Lesné, kde je ze starého větrného mlýna udělaná restaurace - prostředí je tam moc pěkné a je tam venku i velký dětský koutek, kde si Tomík krásně vyhrál a ani se mu nechtělo jet zpátky. V Lesné je také muzeum motocyklů s restaurací, ale tam plánujeme zastávku až některý jiný den . Navečer si ještě Tomášek pohrál na zahradě .