20. září 2009

123. den - 20. 9.


20. 9. - Neděle

... nevím proč, ale víkend mi vždycky připadá příliš krátký - dnes Tomík vstával už před sedmou, tak jsem ráno využila k žehlení, přeci jen i po sušičce něco zbývá. K obědu jsme si dnes dali roládu z mletého masa a brambory, přitom jsem ještě stihla uklidit spodní koupelnu, horní měla uklidit Nikča, ale nějak se jí nechtělo. Po obědě jsme si šli na chvíli lehnout a z chvíle byla hodina a půl. Pak šel ještě Tomík s taťkou na kolo a na čtvrtou byla u našich oslava mamky narozenin. Po šesté se tu zastavil Kuba - zítra mu začíná škola a tak ráno odjíždí. Já jsem se konečně pustila do úklidu skříní v ložnici - pomalu, ale jistě. Tak nějak to vypadá, že se u nás vlastně nic neděje, ale začátek školního roku byl pro nás všechny docela náročný, tak si potřebujeme zajet nějaký pevný režim bez velkých výkyvů.

... konečně mi znovu vykvetla aspoň jedna ze tří orchidejí, které jsem dostala v lednu k narozeninám



Žádné komentáře:

Okomentovat