2. února 2010

264. den - 1.2.




1.2. - Pondělí


... Únor bílý, pole sílí, tak letos to opravdu platí. Tomík dnes zahájil týden bruslením se školou, já jsem to včerejší nicnedělání nějak přehnala a zapomněla mu připravit helmu a jinou bundu, ale zvládl to i tak. Odpoledne ještě v družině nacvičovali tanečky na ples a když jsme dorazili domů, byl tak unavený a bez života, že jsem ho hned hnala změřit si teplotu, ale tu měl naštěstí normální. Zahráli jsme si několik her, pak zůstal doma chvíli s Nikčou (která ještě dobírá antibiotika a uvařila nám včera dokonce i oběd :)) a my jsme jeli vyzvednout přeinstalovaný počítač a koupit novou zářivku pod linku - jedna nám odešla do věčných lovišť, při té příležitosti jsem si udělala v OBI radost a koupila si orchidej ve výprodeji za 69,- Kč. Večer jsem si užila s kamarádkou v pizzerii a domů dorazila mírně společensky unavená, ale spokojená a vykecaná.

Žádné komentáře:

Okomentovat