4. února 2010

265. den - 2.2.


2.2. - Úterý


... protože je úterý, je i úterní cestování s družinou - tentokrát opět bobování na Šibeníku. Počasí venku bylo sice jen lehce pod nulou, ale díky studenému větru byl pocit chladu daleko silnější. Slíbila jsem Tomáškovi, že ho vyzvednu, ať nemusí jít zpátky pěšky. Ke kopci, kde děti bobovaly jsem aktivně dorazila hned po třetí hodině, jela jsem rovnou z práce. Z auta jsem vyběhla jen s foťákem v ruce, přeci nepůjdu s kabelkou,ve které jsem měla mobil a rukavice, na kopec - chtěla jsem jen párkrát cvaknout Tomíka a za chvilku jít. No fotek jsem stejně moc neudělala, jednak ruce vytažené z kapes hned omrzaly a druhak se Tomík svištící na bobech nedal moc zachytit. Jezdil ostošest, bez reptání chodil do kopce a užíval si to, zima mu samozřejmě nebyla, naopak i pod tenkou čepicí měl úplně zpocené vlasy. A protože měla družina naplánovaný odchod až na třičtvrtě na čtyři, a jeho z party kamarádů nebylo možné odtrhnout,vymrzla jsem pořádně - bundu jsem sice měla péřovou, ale ty boty ... Navíc Tomík překypující aktivitou při bobování najednou neměl energii ani na to, aby došel k autu a chtěl abych ho táhla. Ztropil kvůli tomu nepěknou scénu, nevím, ale tyhle situace mě energeticky vyčerpávají. Vyčerpaný byl ale i on, protože hned po návratu domů zalehl na gauč, nechal přikrýt dekou a hodinu a půl spal.



Žádné komentáře:

Okomentovat