1. ledna 2011

31. prosince

Silvestr


... celý povánoční týden uběhl v poklidném tempu beze shonu a beze stresu a mám pocit, že jsem si opravdu odpočinula. Tomík ráno vstával až po osmé, takže i když jsme chodili spát kolem půlnoci, krásně jsem se vyspala, dopoledne jsem uvařila oběd, odpoledne jsme šli ven, nebo jen tak lenošili a nechybělo mi ani nakupování - na nákup jsem vyrazila až včera, a to tedy bylo opět v Tescu neskutečné množství lidí.

Silvestra jsme strávili v příjemné společnosti na stejném místě jako loni - u kamarádů v Benešově nad Ploučnicí. Hostitel je zároveň i oslavenec a letos oslavil kulaté narozeniny :). Tomík byl u babičky a usnul prý ještě před půlnocí. Nikča slavila u kamarádky, takže doma zůstal jen kocour, na toho naštěstí půlnoční rámus nepůsobí a nebojí se. Těsně před naším odjezdem prasklo kousek od našeho domu vodovodní potrubí, takže kvůli poruše netekla večer studená voda.


Žádné komentáře:

Okomentovat