4. ledna 2011

4. ledna

Úterý

...brrr, venku se zase ochladilo, ráno bylo na teploměru za oknem -8,5. Bylo bohužel taky zataženo, takže jsme nemohli pozorovat dnešní zatmění slunce. Družina najela na svůj pravidelný režim a na úterní cestování, dnes to byla bobovačka na Šibeníku, Tomíkovi jsem slíbila, že ho vyzvednu , aby nemusel jít pěšky zpátky do školy, je vždycky hrozně zpocený - zase měl úplně mokré vlasy i čepici, mikinu i tričko, tak aby zbytečně nenastydnul. Hodná teta Maru nám vzala aktovku, tak už jsme pro ní nemuseli. Já se snažím dělat pokusy se svým novým kamarádem Nikonem, ale zatím mi to moc nejde a čím více toho přečtu a zkouknu, tím víc propadám depresi, že se to pořádně nenaučím.




1 komentář:

  1. Náhodou máš pěkné fotky, já dostala Canon a taky se učím. Zatím se mi nedaří...

    OdpovědětVymazat