1. října 2009

133. den - 30. 9.


30. 9. - Středa

... pro mě první pracovní den tohoto týdne, první, ale hektický - kromě klasického kolotoče družina, práce, nákup, družina, nás dnes odpoledne čekal zápis do plavecké školy a odpoledne to bylo docela výživné - ve třičtvrtě na čtyři jsme odjížděli ke 3. ZŠ, kde už čekalo kvantum rodičů s dětmi. Protože se přihlásilo moc dětí, bude (naštěstí pro nás) otevřen ještě jeden kurz ve středu od půl šesté, protože jinak jsme byli zapsaní jako náhradníci. Přihlásili jsme i Tomíka, takže příští středu můžou začít plavat. Potkala jsem se tam také s Tery, kterou jsem neviděla tři roky, tak jsem po zápisu odvezla děti domů a skočila s ní ještě na rychlé kafčo. Doma jsem pak uděla večeři a v půl deváté odpadla u televize, přeci jen se ještě necítím úplně dobře...

Žádné komentáře:

Okomentovat