6. října 2009

138. den - 5. 10.

5. 10. - Pondělí

... po neslavné noci náročné ráno a jak se pak ukázalo, tak i celý den. V noci zase Tomík několikrát křičel ze spaní, dvakrát přišel do ložnice, že mu došlo pití a když spal, tak začal mňoukat kocour. Ráno se pak pochopitelně nechtělo nikomu vstávat a vypravit se do tmy a zimy, nicméně jsme to všichni zvládli, Tomík měl ještě než došel do družiny dobrou náladu a já jsem do práce dorazila včas, abych vzápětí mohla odejít na sedimentaci, vrátit se do kanceláře a za hodinu odejít zpátky na kontrolu k doktorce. Sedimentaci mám vysokou, tak mi sestra udělala ještě výtěr z krku a hned jsem také domluvila, že tam bude chodit i Nikča, která je vyřazená z pediatrie. Ovšem korunu celému dni nasadilo odpoledne, kdy mi cestou z práce došel benzín...



... dnes jen jedna vzpomínková - Tomík se školkou na návštěvě ve škole

Žádné komentáře:

Okomentovat