25. října 2009

163. den - 23. 10.


23. 10. - Pátek

... tak první týden vyplňování máme za sebou, vyplněnou tabulku jsem poslala dál, uvidíme, co se bude dít. O polední pauzu jsme dnes zaběhla do knihovny pro Doktora Živaga a Evžena Oněgina, které potřebuje Nikča jako četbu k maturitě a při té příležitosti si vypůjčila i tři knížky pro sebe - jeden román z lékařského prostředí jsem hned odpoledne přečetla, můj problém je boužel to, že pokud mám knížku, nevidím, neslyším, nic nedělám, ale večeři jsem naštěstí udělala, tedy jen šunkofleky. Odpoledne tu byl také technik od Rainbow, po třech letech jsme měli bezplatnou prohlídku, zjistil jen vadné ložisko u klepače, které hned za dvěstěpade vyměnil a večer jsme si pustili oba díly Ordinace, abychom byli v obraze :)

Žádné komentáře:

Okomentovat