26. ledna 2010

254. den - 22. 1



22. 1. - Pátek

... hurááá, konečně pátek, venku mrzne až praští a mě dnes zamrzl i zámek u spolujezdce - naštěstí jsme od včera měla odemčené dveře u řidiče, tak jsem ráno mohla odjet. V práci parkuju na hlídaném parkovišti, takže jsem auto nechala v klidu odemčené a když se rozednilo, nastříkala jsem do zámků rozmrazovač a už zase fungují :). V práci bylo dnes konečně klidněji, tak jsem stihla zajet i k našim, aby mi mamka vykostila kuře na zítřejší oběd a při té příležitosti také nakoupila. Odpoledne jsme doma uklidili, má lepší polovička vyluxovala a vytřela, Nikča vyprala a usušila prádlo, zůstala dnes zase doma a já jsem se věnovala vaření a přípravám na zítřek.

... a detail kytičky, kterou jsem včera dostala od Tomáška...

Žádné komentáře:

Okomentovat