28. ledna 2010

259. den - 27. 1.



27. 1. - Středa


... letošní studená zima a dnešní ledová noc, i když u nás bylo bylo jen -15,5, se podepsala na mé autobaterii. Chudinka odmítla pracovat, kilometrů moc nenajezdím, prakticky se přesunuji jen po městě - od bytu k družině, od družiny do práce, z práce do družiny a zpět domů, několikrát v týdnu ještě nákup, bohužel to nestačí k tomu, aby se dostatečně dobíjela. Ale můj prozíravý muž tušil, že by tahle situace mohla nastat, tak šel ráno o chvíli později a počkal, jestli se mi podaří nastartovat, pak operativně odvezl Tomáška do družiny a mě do práce, stejně, jen v opačném pořadí to udělal i odpoledne. Já jsem si ještě dopoledne půjčila od našich nabíječku a ráno se uvidí.
Odpoledne nás čekala ještě poslední ukázková hodina plavání, tam jsme se nevyhnuli menšímu zmatkování, když Tomášek nemohl najít koupací čepici, o které jsme byli přesvědčeni, že ji určitě má. Půjčili jsme si tedy jednu gumovou erární, při jejímž nasazování Tomík trpěl. Tu svoji, polyesterovou, příjemnou, našel Tomášek při záverečném převlékání zastrčenou v plavkách...
Z plavání mě kluci ještě odvezli do Centralu, protože na večer jsem měla naplánované posezení s kamarádkou Silvou, ne že by těch zážitků na dnešní den bylo málo, ale neviděly jsme se přes dva měsíce a tak jsem se těšila.




Žádné komentáře:

Okomentovat