26. ledna 2010

258. den - 26. 1.



26. 1. - Nikča má angínu

... dnes ráno jsem měla neobvyklého spolucestujícího - místo Tomíka, který šel opět s tatínkem, se mnou jela Nikča - od půl osmé ordinuje doktorka na nádraží, tak si tam zaběhla s bolestí v krku a hned vyfasovala antibiotika, protože má angínu. Je to zajímavé, ani ona, ani já jsme klasickou angínu hodně let neměly a teď nás v rozmezí několika měsíců potkala obě. Domů jsem jí bohužel odvézt nemohla, v práci jsme absolvovali školení řidičů. Odpoledne byl Tomášek s družinou na bowlingu ve Sportovce a moc se mu tam líbilo - byl opět na druhém místě. Cestu tam šel s ostatními, ale zpátky jsem ho vyzvedla - do Sportovky to mám z práce kousek a stejně končili ve tři. Hodná teta Maruš nám vzala aktovku, tak jsme ani nemuseli vracet do školy. Cestou jsme ještě koupili vajíčka, na která jsem dopoledne zapomněla, abychom si mohli udělat zapečené těstoviny a pak už šupajdili domů. Venku dnes bylo konečně sluníčko a tak i nálada byla hned o kousek lepší.



Žádné komentáře:

Okomentovat