14. června 2010

12. června

Sobota




... ráno Tomík vyhlásil budíček už před sedmou. Dopoledne kluci vyrazili dokoupit dvě rybičky jako náhradu za ty co spáchaly sebevraždu, já jsem zatím umyla a uklidila balkon, abychom si konečně mohli udělat oběd na grilu. Pak si chtěl chtěl Tomík na balkoně kreslit vodovkami, ale žádné jsem doma nenašla, tak ještě s tatínkem vyrazil do Dráčika pro nové. Jak tam, tak i předtím pro rybičky šli pěšky, takže byl celý zpocený už dopoledne. Pak namaloval jeden obrázek, a já jsem ho vyhnala, aby se mohlo začít grilovat. Odpoledne pak ještě zajeli pro novou kartu do foťáku, zatímco já jsem žehlila - pustila jsem si k tomu film, šlo mi to pěkně od ruky, ale i tak jsem tím strávila přes dvě hodiny. Mezitím se venku pokazilo počasí, takže z plánované večerní procházky nic nebylo. A Tomík koukal na Koralínu a pak se bál usnout, aby se mu o tom nezdálo...

Žádné komentáře:

Okomentovat