2. června 2010

2. června

Středa - Preventivní prohlídka

... na dnes měl Tomášek pozvánku na preventivní sedmiletou prohlídku. Ráno jsem šla na dvě hodiny do práce, Tomík byl doma s Nikčou, pak jsem ho doma vyzvedla a jeli jsme k paní doktorce. Nejdřív jsem byla trochu vyděšená množstvím lidí v čekárně, ale šlo to celkem rychle a také jsme se tam setkali s Petrou, která šla s Anežkou na očkování a tak se děti zabavily. Jinak je zdravý, jen dostal předepsaný Vigantol. Když jsme se vrátili domů, byla u své doktorky na kontrole zase Nikča. K obědu jsme si udělali kuře na paprice a pak odpočívali. V počasí, které je venku, se nikam jít nedá, takže jsem odpoledne využila k úklidu, který jsme díky malování nestíhali o víkendu. Tomášek koukal na pohádky a hrál hry. A večer byl takový vítr, že mi vypadl z truhlíku květináč s jedním muškátem, tak jsem kytky z parapetu raději sundala...

Žádné komentáře:

Okomentovat