24. června 2010

24. června

Čtvrtek

... dnes ráno mě Tomík zaskočil. Ráno v autě mi říká, že si včera na kole zpíval "s tátou je lehkej život". Když jsem se ho zeptala jak to myslí, tak mi odpověděl, že se mnou to je těžký, pořád po něm něco chci, a sedmiletejm klukům se nic připomínat nemusí, víš. Tak a jsem nahraná, děti to prostě se mnou mají těžký. Ve škole dnes měli branné cvičení, hasiči jim předváděli hašení požáru a děti se pak koupaly v hasicí pěně, naštěstí se na to převlékl do věcí na tělocvik, které pak nacpal zpátky do pytle - ještě odpoledne, když jsme ho brali domů, tak z něj odkapávala voda :). A odpoledne jsme strávili moc příjemně návštěvou u Amelinky - děti se vyřádily na trampolíně, my jsme kromě hezkého dne oslavili Verčiny úspěšně složené státnice a v dobré náladě dorazili v osm večer domů :)



Žádné komentáře:

Okomentovat