23. srpna 2010

23. srpna

Pondělí


... čtyři dny volna uběhly jako voda a dnes jsme se opět zapojili do procesu. Venku je celý den dusno a zataženo a odpoledne pěkně lilo. Tomík využívá svého nového telefonu a dopoledne mi z vyjížďky na kole do Tisu zavolal, byl nadšený, že je tam dobrý signál, na chatě je to s O2 mizerné a pracně se musí hledat místo, kde je aspoň trochu slyšet a rozumět. Dohánění restů a dělání všeho hned jsem odpoledne pojala po svém - přečetla jsem si další knížku od Simony Monyové - minulý týden jsem na dva tituly natrefila v knihovně. A vyfotila jsem si jen nové chryzantémky, kterými jsem si udělala radost :).


3 komentáře:

  1. No jo, Moni, taky se mi líbí, má tyhle letos poprvé a zaujalo mě, že se jmenují chryzantéma řízená. Ale kdo a jak jí řídí to nevím :)

    OdpovědětVymazat
  2. No, tak to mi taky není jasné, co tím zahradníci mysleli:-)

    OdpovědětVymazat