28. srpna 2010

28. srpna

Sobota

... noc na dnešek byla o něco lepší, i když jsem doufala, že po včerejšku bude spát celou noc. Ale s vědomím, že si ráno můžu přispat, jsem nechtěné noční buzení snášela lépe. Dopoledne Tomík hrál hry na počítači a koukal na pohádky. Venku se dost ochladilo a pršelo, takže na procházku nebo na kolo to bohužel nebylo. Odpoledne přišla babička s dědou a Maruškou ještě popřát Tomíkovi k narozeninám. Od babičky dostal kuličkovou modelínu - ta měla úspěch a od Marušky hru A-Z kvíz. Ta měla úspěch ještě větší. Bohužel jen do doby, co při hraní zjistil, že nezná odpovědi na otázky. Většinu odpoledne pak strávil trucováním a nemluvením :(. Když se konečně uklidnil, zahrála jsem si hru já s tatínkem a on dělal moderátora - předčítal otázky z kartiček. Jsou na nich dost malá písmenka a my si už poněkolikáté všimli, že mu dělá problém čtení na blízko, takže ho asi objednám na kontrolu na oční dříve než na prosinec.

1 komentář:

  1. Přejem Tomíkovi všechno nejlepší k narozeninám!
    Hru jsem koupila naší Lucce, které je 13 a i na ni je těžká.

    OdpovědětVymazat