16. září 2010

13. září

Pondělí - odjezd do ŠvP

... ráno jsme v klidu dobalili, nachystali svačinu a na devátou odjeli ke škole, kde měly děti sraz. Odjížděla skoro celá škola, celkem sedm autobusů a tak tam byl pěkný mumraj. Tomíkovo kamarád dorazil hned za námi, tak čekání celkem ubíhalo, jen počasí nebylo nic moc, naštěstí jsme nezmokli, i když Tomík měl pláštěnku v připravenou v batůžku. Já jsem paní učitelce ještě předala prohlášení o zdravotním stavu a kapesné, aby Tomík neměl celou částku u sebe - dobře si pamatuji, jak někdo ukradl peníze ve škole v přírodě mě. Odjezd byl plánovaný na půl desátou, ale v půl desáté teprve přijely autobusy a zablokovaly celou ulici. Další půl hodiny pak trvalo, než všichni nastoupili a naložily se kufry, takže odjezd byl těsně před desátou. Ještě než jsem dorazila do práce, hodila jsem do schránky první pohled. Odpoledne jsme konečně koupili dvě samičky bojovnice pestré, tak bude mít Tomášek překvapení.


1 komentář:

  1. Doufám, že si Tomášek celý pobyt pěkně užije. Na fotkách vypadá spokojeně:-)

    OdpovědětVymazat