30. září 2010

22. září

Středa


… dnes mám dovolenou, protože mezi desátou a půl jedenáctou se vrací Tomášek domů. Ještě ráno jsem uvařila jeho oblíbenou omáčku, abych se pak nezdržovala a mohla se mu věnovat. Autobus s jejich třídou přijel jako první, ale Tomík vystupoval až mezi posledními dětmi, až jsem měla chvíli strach, že je snad v jiném autobuse a budu muset ještě čekat, než se s ním konečně po deseti dnech pomuchluju. Doma jsme zamířili rovnou do vany, ale předtím šel ještě na velkou, protože v ŠvP nebyl za celou dobu ani jednou :(. Po koupeli se naobědval, pustil si pohádku a pak hru na počítači a užíval si domácího pohodlí. Prý se mu tam líbilo, jídlo celkem jedl, ale příště radši zůstane doma (jestli on není po mamince i po tatínkovi). Pohledy opravdu nenašel, a dokonce zapomněl na to, že má v batůžku peněženku se stovkou a tak utratil jen zbývající tři stovky, které měl u paní učitelky. Ale věci dovezl všechny, i když většinou čisté a nepoužité :)
Já jsem pak odpoledne jela koupit dárek pro babičku ke včerejším narozeninám a vyzvednout Nikču, která se vrátila ze školy.


Žádné komentáře:

Okomentovat