16. září 2010

14. září

Úterý

... do rána samičky totálně oškubaly ploutve samečkovi. Myslela jsem, že mě raní mrtvice, když jsem to viděla.Na internetu máme možnost sledovat aktuální dění ve škole v přírodě, které paní učitelky budou i s fotkami každý den doplňovat. Dnes jim bohužel skoro celý den drobně pršelo, takže venku moc nebyli. Dopoledne jsme dokoupila ještě několik pohledů a hned zase dva poslala. Odpoledne jsme byli s Nikčou v Centralu - potřebovala si vyřídit reklamaci bundy a já jsem zjišťovala nějaké informace ohledně chování rybiček. Dozvěděla jsem se jen to, že ploutve samečkovi dorostou, ale jestli na něj budou útoči pořád, nebo si na sebe zvyknou, to nám bohužel nikdo neřekl. Pak jsem upekla švestkový koláč s mákem a vyrazila s Pegy a Veronikou na pravidelné posezení u vína.


1 komentář: