2. listopadu 2010

1. listopadu

Pondělí



... nový měsíc začal poněkud rušnější nocí - přeci jen se Tomíkovi zdálo o strašidlech :(. Ranní výprava probíhala zase podle minutky, ale dnes jsem ho nemusela ani moc pobízet, protože jdou se školou na první bruslení. Brusle jsme sice v sobotu večer koupili, ale nebyly nabroušené a tak jsme museli poprosit dědu, aby je ještě před bruslením odvezl nabrousit. Naštěstí to stihl a u stadionu byl s věcmi dřív, než dorazily děti. Odpoledne měl Tomík kroužek informatiky a tak jsem měla volno až do čtyř, alespoň jsem stihla malý nákup. Doma jsme se sotva otočili a byl čas odjet na trénink, to si vzal dnes naštěstí na starosti tatínek - odvezl ho mým autem a při té příležitosti mi koupil nové šrouby na kola. Já jsem mezitím uvařila doma večeři a po šesté jsme se zase všichni sešli.


Žádné komentáře:

Okomentovat