1. listopadu 2010

30. října

Sobota

... ráno jsme lenošili v posteli skoro do devíti, což u nás není úplně obvyklé, ale Tomík spí u babičky a tak je potřeba to využít. Dopoledne odjel manžel hrát s kapelou do Německa a já se s Nikčou vypravila do Centralu, předvybrala jsem Tomíkovi nové brusle, zimní bundu a boty, abychom pak s ním mohli jít skoro na jistotu, protože já a Tomík máme zcela odlišný pohled na to, jak má takový nákup probíhat. Zastavili jsme se ještě v Tescu, kde jsme si také koupili oběd a v půl druhé dorazili domů. Odpoledne jsem trochu pouklízela a když dorazil tatínek, vyzvedli jsme Tomíka a vyrazili na nákupy - byli jsme úspěšní a Tomík může jít nejen v pondělí bruslit, ale také má zimní bundu, čepici a boty. Za odměnu si opět vyžádal návštěvu parfumerie a otestování asi dvaceti vůní, všechny nastříkané proužky si odnesl s sebou. Doma se v nových věcech odmítal fotit a utíkal, raději chtěl pózovat s kloboukem, na který jsem narazila u něj ve skříni a zapomněla ho dát zpátky.


Žádné komentáře:

Okomentovat