3. listopadu 2010

3. listopadu

Středa

...po změně času se vstává přeci jen lépe, a když ráno odcházíme, není už úplná tma. Až do zítřka jsme s Tomíkem zase sami, tak jsme si udělali klidné odpoledne a večer. Z družiny jsem ho vyzvedla ve tři, doma chtěl jako obvykle nejdřív svačinku, udělal si úkol do školy, chvíli si zahrál na počítači, já jsem stihla vyžehlit, abych nemusela večer a na pátou jsme vyrazili na trénink. Minule jsem Tomíkovi slíbila, že až budu platit další měsíc, koupím mu klubové tričko a tak jsem mu ho dnes koupila. I to nejmenší je mu sice ještě velké, ale je spokojený. Volnou hodinku jsem využila k nákupu a po šesté už jsme byli doma. Večer se mu moc nechtělo připravovat si učení a když jsem ho zvýšeným hlasem nabádala, že už je opravdu nejvyšší čas, řekl mi, že k vánocům by si přál odstěhovat se do jiné rodiny. A máme to.


Žádné komentáře:

Okomentovat