13. října 2010

12. října

Úterý

... poněkud dlouhý se mi zdál dnešní den, v práci jeden úkol přes druhý, k tomu nečekané zastupování kolegyně a vyřízení její práce. SMSku od Nikči, že jí mám vyzvednout kolem čtvrté jsem si přečetla ve čtyři, ve chvíli, kdy jsem po nákupu a vyluxování spodního patra společně se svým mužem usedla k naší pravidelné odpolední kávě. No nic vypil si ji sám a na parkoviště jsem dorazila ještě chvíli před Nikčou :) Společně jsme jely vyzvednout do družiny Tomíka, který byl dnes na úterním cestování s družinou v galerii a na hřišti u kostela. V družině jsem se potkala s Pegy a Tomík mě přesvědčil na krátkou návštěvu Amelinky u nás, musím uznat, že byli hodní a hráli si. V šest jsem jela vrátit Amelku domů a vzala to kolem lékárny, protože jsme potřebovala kapky do nosu. A večer jsem si zkrátila dlouhou chvíli žehlením.


Žádné komentáře:

Okomentovat