26. října 2010

26. října

Úterý

... aby to ráno lépo odsýpalo, zavedla jsem Tomíkovi oblékání na čas - nastavím mu minutku na pět minut a on nepovídá a obléká se - pak má radost, že to stihl mnohem dřív. Další minuty mu nastavím na čištění zubů, stihne si i zapít kapsli Imunoglukanu a z domova odcházíme včas. Dneska by se tahle metoda hodila i mně - po včerejším posezení se mi těžce vstávalo a byla jsem nějaká zpomalená. Zbytek dne naštěstí probíhal v klidu, ani se dnes nekonalo obvyklé úterní cestování a tak jsme v půl čtvrté byli doma. V šest jsem vyzvedla nastydlou Nikču a pak si celý večer užívala pocit, že od zítřka mám dovolenou a nemusím vstávat a stihnu spoustu věcí.


1 komentář:

  1. Máš doma Bleska:-)S minutkou to je dobrý nápad, taky to vyzkoušíme. Je zajímavé, jak je hyperaktivní dítě při vypravování do školy pomalé...

    OdpovědětVymazat