13. října 2010

9. října

Sobota

... venku bylo dnes opravdu pěkně a tak jsme odpoledne využili k výletu - vyrazili jsme do Mstišova do obory. Asi jsem měla zkreslené představy o její velikosti a tak mě skutečnost překvapila - je to tam opravdu malé, ale prohlídli jsme si lesní zvířata jako jsou srnky, jeleni, daňci, divočáci, lišky, byli tam i koně, ne kterých se děti mohly svézt - to Tomík samozřejmě chtěl, tak jsem mu koupila lístek a pak jsme asi dvacet minut museli počkat, než na nás přijde řada - koník byl už unavený a nebo neměl náladu nechat se vodit v davu lidí, tak se každou chvíli zastavil a nechtěl se pohnout dál. Všechna zvířata byla totálně překrmená a tak celkově to na mě působilo spíš dojmem cirkusového zvěřince, než lesní obory (možná k tomu přispěly i blýskavé nafukovací balonky, stánek s popcornem a trampolína). Zpáteční cestou jsme se ještě zastvili v Olympii - Tomík si párkrát zahrabal bagříkem, pohrál si v dětském koutku, já s Nikčou bleskově prolétla několik obchodů a jeli jsme domů.


Žádné komentáře:

Okomentovat