4. října 2010

2. října

Sobota

... volné vstupenky na Aquadrom visící na lednici, volají už nějakou tu chvíli po svém uplatnění. A vhodná chvíle nastala právě dnes. Po obědě se Tomík s tatínkem oblékl a vyrazili. Já jsem vyrazila taktéž, jen za poněkud pragmatičtějším cílem, jako je naplnění lednice. Jaké bylo moje překvapení, když mi po chvíli zazvonil telefon a tatínek sděloval, že už jsou doma. Bazén je celý týden z provozních důvodů zavřený. Ale co s natěšeným a posléze zklamaným dítětem? Nezbývá, než vymyslet jiný program. Vymysleli jsme minigolf, na který chodil Tomík loni s družinou a moc se mu líbil. Počasí je sice pod mrakem, ale neprší a teplota taky ujde, o to větší bylo naše překvapení, když jsme narazili na zamčená vrata a ceduli s nápisem "Pro nepřízeň počasí zavřeno". Nakonec jsme skončili na Resslu, kde je pěkné dětské hřiště s lanovkou. Dětí minimum, Tomík přebíhal od jedné volné atrakce k druhé a byl spokojený. My jsme korzovali okolo rybníčku a byli také spokojení, já aspoň do chvíle, než mě poštípal nějaký dotěrný komár.


Žádné komentáře:

Okomentovat