19. října 2010

19. října




Žákovská a 4tet


... story žákovská pokračuje - dnes mi Tomík poslal SMSku - Ahoj mami jsem moc smutný protože jsem nenašel žákovskou. Má odpověď - Neboj, to vyřešíme. A na to Tomík - Tak jo. Vrtá mi pořád hlavou, kde může žákovská vězet, tak jsem se sbalila a jela hledat domů, jestli není někde v pokojíku. Když jsem ji neobjevila, nelenila jsem a jela do školy za paní učitelkou, protože byla zrovna přestávka. Paní učitelka zůstala v klidu a slíbila, že s dětmi popátrá ve třídě a pokud se neobjeví, dostane novou. Pracovní dobu jsem si dnes o hodinku zkrátila, abychom mohli vyrazit do Prahy za kulturou a při té příležitosti odvézt nějaké zrcadlo a ještě asi tři tašky věcí Nikče na kolej. Vše jsme v rychlosti předali, přivrtali zrcadlo a pak už spěchali, abychom včas dorazili na začátek koncertu 4tet. Jako vždy to pro nás byl příjemný zážitek.

Žádné komentáře:

Okomentovat