10. prosince 2009

200. den - 29.11.




29. 11. - Neděle


... dnes je první adventní neděle, to to ale letí... Škola a školní družina pořádala tento víkend vánoční dílny, původně jsem myslela, že kvůli Tomíkovo nemoci nikam nepůjdeme, ale protože teplotu nemá už od pátku a Maruš mě navnadila, hned na desátou jsme vyrazili. Družina, ze které se zúčastní nejvíce dětí, má za odměnu přislíbený Geomag a Žlutá družina ho nakonec doopravdy vyhrála :). Moc jsme si to tam užili - Tomík si za pomoci tatínka vyrobil lucerničku, ehm, jen ten motiv si pravda nevybral úplně vánoční - státní vlajku :), nazdobil pár perníčků a nakonec zakotvil u raznic s vánočními motivy. Já jsem si nazdobila jeden doma přichystaný korpus věnečku, ale příští rok to nechám na vánoční dílnu celé, měli tam neskutečné množství různých druhů chvojí, vázací drátky, tavné pistole i zdobící materiál - přírodniny zdarma, ostatní za mírný poplatek. K tomu jsme si mohli dát čaj, kafčo, svařák, perník.

Oběd jsem si naštěstí nachystala už ráno, takže po návratu jsme si ho jen ohřáli.









Žádné komentáře:

Okomentovat