10. prosince 2009

209. den - 8.12.

8.12. - Úterý

...dušičkové počasí i nálada, mlha přede mnou, mlha za mnou, nerada jezdím v tomhle počasí, špatně odhaduju vzdálenosti a tak vždycky podvědomě čekám, co z toho bude - zatím teda nikdy nic :) Tomášek měl dnes s družinou úterní cestování - tontokrát šli jen do muzea na betlémky, tak byl taky. Využila jsem toho, že jsem měla čas do půl páté a vyrazila do Tesca, docela mi to pomohlo, zrelaxovala jsem se a spravila si náladu - nehonila jsem se jako obvykle za jídlem, ale jen bloumala a okukovala a většinu toho co jsem koupila rozhodně nijak nutně nepotřebujeme :) A protože celkem dobrá nálada mi vydržela i doma, upekla jsem z včerejšího těsta ořechy, myslela jsem, že to bude bavit i Tomíka, ale nebylo to tak. Nikča se ztratila hned po škole k tátovi a dorazila až po deváté



Žádné komentáře:

Okomentovat