15. prosince 2009

215. den - 14.12.

14.12. - Pondělí


...neveselá, truchlivá jsou ta zimní rána - Tomík měl svoji noc - jednou za čas má nějaké noční děsy nebo co, ze spaní křičí a mele sebou a když konečně usnul, tak jsem pro změnu nemohla usnout já. Ráno si pak stěžoval, že ho bolí v krku, ale teplotu neměl, tak šel normálně do školy. Já jsem z těhle situací rozhozená a mám výčitky kvůli tomu, že ho tam vůbec posílám, ale bohužel to jinak nejde. Zaprvé by hodně zameškal a za druhé i já musím do práce. A stejně jako moje nálada byl zamrzlý i zámek u auta, takže jsem se tam dobývala přes dveře spolujezdce. Abych aspoň částečně zmírnila výčitky z toho, jaká jsem krkavčí matka, jela jsem koupit Tomíkovi gumovací pero a vyřídila jsem hned i nová prostěradla a záclonu ko pokojíku a do kuchyně.
...a odpoledne jsme konečně koupili dárky za babičku a dědu :)


... aby měl čím psát


Žádné komentáře:

Okomentovat