10. prosince 2009

207. den - 6.12.



6.12. - Neděle


...tak nevím, jestli se Tomík nakonec čerta přeci jen bál, nebo jestli chytil nějakou žaludeční virozu, ale každopádně během noci pětkrát zvracel - poprvé včera v půl jedenácté večer, bohužel se ani nestihl zvednout z postele, tak jsme měli na dopoledne o zábavu postaráno, než jsem vše vyprala a K. vyčistil koberec. Pak jsem ho vzala do ložnice a spali jsme s lavorem mezi sebou. Tedy spíš nespali - já jsem pořád sledovala rytmus jeho dechu a snažila se odhadnout, kdy bude zase zvracet a dobře jsem dělala, sám nestihl hlásit nic :(. Pořádně jsme usnuli až nad ránem, ja jsem vstala ve třičtvrtě na devět a Tomík až v půl desáté. Jinak byl dnes chudáček o hladu a nechtěl ani moc pít, ale už nezvracel a neměl ani teplotu.
Na třetí jsme měli lístky do divadla na Vánoce tří sněhuláků s nadílkou, tak jsme nakonec šli. Tomáška to stejně nebavilo, bylo tam hrozně moc malých ukecaných a ubulených dětí a nebýt nadílky (kterou jsem tam donesla) odešli bychom hned po začátku... Takhle jsme tam strávili skoro dvě hodiny a opravdu hodně se těšili na konec... Večer jsem byla tak unavená, že jsem odpadla ještě před koncem Superstar.











Žádné komentáře:

Okomentovat