10. prosince 2009

206. den - 5.12.



5.12. - Sobota


... "můžeš mi říct proč mě rušíš, když je sobota?" - řekl mi ve čtvrt na osm ráno Tomík, když jsem ho šla vzbudit. Nikča dnes od devíti píše SCIO testy v Teplicích, tak ji tam s ještě jedou spolužačkou vezeme. Původně jsem myslela, že Tomíka vezmeme sebou, ale vzhledem k chřipkám a k tomu, že byl nemocný minulý týden, nechali jsme ho raději u babičky. V Teplicích jsme holky vysadily u gymplu a jeli do Olympie, nakoupili jsme co jsme potřebovali, dali si výborné mocha v Costa Café (cena už tak výborná nebyla) a v půl jedné byli zpět doma. Půl hoďky jsme si odpočinuli a pustili do obvyklých sobotních aktivit - praní, sušení, luxování, vytírání. Oběd jsme odbyli rybími prsty s bramborovou kaší a po upečení závinů už nezbývalo, než čekat na návrat Tomíka a čerta s mikulášem - byli objednaní na půl šestou a dorazili přesně. Letos už opravdu ví, že žádné peklo není a že jsou to převlečení lidé, tak tam asi byli naposledy :).





Žádné komentáře:

Okomentovat