10. prosince 2009

210. den - 9.12.

9.12. - Středa

... po ránu bylo venku neskutečně teplo a vzduch byl cítit spíš jarem, než vánocemi. Ranní výprava z domu proběhla v klidu, i když vstávání je pro mě nejak čím dál tím horší, zvlášť když jsem v noci několikrát probuzena, že. Pak je mi líto taky Tomíka, že musí tak brzy vstávat. Ale dnes byli v hudebce na představení Hvězda betlémská, takže se učili jen dvě hodiny. Obě cesty šli pěšky, z čehož jsem už tak nadšená nebyla, celou cestu ženou a zpotí se a já mám nějak pocit, že se z nemocí nemůžeme vyhrabat...
Já jsem se odpoledne byla nechat zkrášlit u kadeřnice Nikči, je moc šikovná a poměrně rychlá, takže jsem stihla kluky jestě než odjeli na plavčo a jela s nimi.
Nikča dnes byla dnes se školu na výletě na vánočních trzích v Drážďanech a vrátila se také už kolem páté.
A večer zase chvilka špitání o Aničce,užívám si tyhle chvíle blízkosti a za nic bych je nevyměnila :)


Žádné komentáře:

Okomentovat