2. března 2010

294. den - 2.3.



2.3. - Úterý



...ráno jsme vyrazili z domu nečekaně brzy, takže jsem po odevzdání Tomíka v družině s překvapením zjistila, že je teprve půl a pět - několik volných minut jsem využila k bleskové debordelizaci auta a školní kontejner tak obohatila o odpadky nahromaděné v něm. Jako úterní odpolední program měla dnes družina karnevalový rej (Tomík trval na tom, že si vezme masku kostlivce, kterou nemohl využít o Halloween, protože byl nemocný), takže jsem nemusela nikde postávat a čekat, až si budu moci své dítko odvézt domů, aby se chudera netrmácelo pěšky, ale odpolední vyzvednutí jsem hodila na tatínka, stejně jako zakoupení vína na večer :). Na mě zbyl nákup pečiva. Brzký návrat domů jsem využila k přípravě jídla - tentokrát variace na čínské téma a hranolky. Zvládla jsem to než se kluci vrátili domů. A zvládla jsem ještě upéct bábovku a vyžehlit prádlo, ale kromě toho jídla jsem nezvládla nic vyfotit :)
Ale víno jsme si večer dát zvládli :)


Žádné komentáře:

Okomentovat