24. března 2010

316. den - 24. 3.


24. 3. - Středa

... dnes nám tatínek odjel na Moravu a vrátí se až zítra, docela mě včera překvapilo, jak na to Tomík reagoval - brečel, že táta odjede, ale ráno si ho užil, protože s ním šel do školy. Já jsem se dnes potřetí vrátila do obchodu s botami, úspěšně vyzvedla hodinky a stihla i menší nákup. Z družiny dnes kluky vyzvedla Maruš, zastavili se pro mě a pokračovali jsme rovnou na plavčo. Kluci sice v autě chvíli diskutovali o tom, jestli se jim vůbec chce, ale nakonec se rozhodli, že ano. Než skončila hodina, stihly jsme zajet ještě k Maruš, na poštu a na kafčo do Mekáče, kde jsem také já líná matka koupila dětem večeři. Doma se Tomík najedl, napsal si úkol a ve čtvrt na osm sám hlásil, že chce jít spát - slíbila jsem mu, že může spát se mnou v ložnici :).

Žádné komentáře:

Okomentovat