25. března 2010

317. den - 25. 3.


25. 3. - Čtvrtek

...krásný slunečný den, škoda, že ho nemůžu využít k jarnímu úklidu, pustila bych se do něj s chutí a do práce šla o víkendu kdy má být ošklivo. Tomík spal na dnešek se mnou v ložnici, na jednu stranu bylo příjemné, když se ke mně tulil, na druhou stranu jsem se moc nevyspala, protože jsem při každém jeho pohybu sledovala, jestli není odkopaný, nebo jestli se nebudí a nechce napít. Odpoledne byla v družině akce malování vajíček voskem pro rodiče s dětmi, tak jsme do čtyř zkoušeli malovat voskem - nejdřív jsem měla trochu obavy, ale je to celkem jednoduché a efektní, ovšem jako všechno to chce cvik. Z auta Tomík zahlédl Amelinku s Lukáškem, kteří se kolem našeho domu vraceli ze školky, zastavili jsme se nimi na chvíli - já ověšená jak vánoční stromeček aktovkou, kabelkou, dvěma igelitkami - v jedné z nich byly už rozmrzlé hranolky na dnešní večeři, a dvěma bundami, naštěstí za chvíli po nás dorazil i manžel, tak jsme šli všichni společně domů. Tam jsem vrzla hranolky do touby a udělala rychlé kuřecí ala Stroganof podle MMB. Na úklid už bohužel nedošlo, ale nevadí zítra je taky den.


Žádné komentáře:

Okomentovat