23. března 2010

312. den - 20. 3.


20. 3. - Sobota


... ráno jsem nějak nemohla dospat a vstávala jsem už v sedm, Tomík přišel za chvíli za mnou. Zapla jsem pračku a pustila se do vaření halušek s uzeným a se zelím, abychom na desátou mohli odejít do školní jídelny na Velikonoční dílnu. Moc se mi tyhle družinové akce líbí a obdivuji vychovatelky, že jsou ochotné věnovat tomu svůj volný čas. K dispozici byl buď zdarma nebo za mírný poplatek veškerý materiál pro tvorbu velikonočních dekorací, osení, barvení a zdobení kraslic. Sešli jsme se tam s Maru a Tomíkem a myslím, že jsme si to všichni užili. Nezahálel ani můj muž a věnoval se údržbě aut, tedy hlavně toho mého - při karambolu mi asi taky praskla nádoba ostřikovače, tak ji spravil. Odpoledne pak zajel s oběma auty na myčku, já se věnovala také mytí - oken :).


Žádné komentáře:

Okomentovat