23. března 2010

313. den -21. 3.


21. 3. - Neděle

... ráno jsem opět měla v sedm vyspáno, no myslím, že příští týden po změně času mě to přejde. Počasí venku zamračené a upršené. Naházela jsem do pekárny suroviny na těsto na makový závin a věnovala se vaření. V poslední době jsem nějak bez inspirace a chuti něco vymýšlet. V plánu jsem také měla vyprat, roztřídit a nejlépe i uložit zimní věci a to se mi z větší části podařilo. Ještě mě čekají boty a pak taky nějak musím zlikvidovat ty vyřazené věci z Tomáškova pokojíku, co se povalují v ložnici. Odpoledne se zastavili naši a my pak ještě zajeli do Tchiba pro nový lustr do kuchyně. Cestou zpátky se chtěl Tomík zastavit v Kik a utratit padesátikačku z kasičky. Večer jsem ještě u dvou dílů Pojišťovny stěstí zvládla vyžehlit všechno prádlo.

Žádné komentáře:

Okomentovat