19. dubna 2010

330. den - 7. 4.


7. 4. - Středa


... zase jeden z těch náročnějších dnů - celé dopoledne jsem myslela na Nikču, ale věřím, že je to šikulka a písemku zvládla. Veselo mi není ani z e- mailů, kterými mého milého chotě častuje jeho bývalá manželka. Odpoledne jsme se s Nikčou a Tomíkem rozhodli, že vyrazíme na zmrzlinu a při té příležitosti ještě něco vyřídíme. Než jsem došla k autu, kde už stály nachystané děti, začal na mě z okýnka šedé Hondy řvát chlap, že jsem mu odřela auto a vyřídíme si to jinde. Bohužel jsem se zmohla jen na odpověd, že o tom nic nevím a navíc v době, kdy se mu to údajně stalo, jsem s autem vůbec nejela, protože jsem měla dovolenou a pekla jsem bochánky. I když mám svědomí čisté, nebylo to vůbec příjemné. Žádná další nepříjemnost nás už naštěstí nepotkala a zmrzlinu i nákupy jsme si užili.

Žádné komentáře:

Okomentovat