23. dubna 2010

346. den - 23. 4.


Pátek


...ráno si mohl Tomášek přispat, protože šel s tatínkem až před školu, odpoledne ho v družině vyzvedl děda - šel hned po obědě. Já jsem se dnes také nenudila - o polední pauzu jsem nakoupila nějaké jídlo, ve dvě z práce jsem jela rovnou na nehty. Domů jsem dorazila ve čtvrt na pět. Dali jsme si kafčo a pak jsem jela ještě dokoupit něco na zítřejší čarodky v Benešově a taky maličkost jako svatební dárek pro Silvu. Pak Nikča vyrazila za zábavou, já ještě k ségře pro mandlovou slivovici a taťka pro Tomíka k babičce. Večer mě čekalo ještě pečení slaných sýrových minirohlíčků. Připravila jsem i korpus a svařila smetany s ledovými kaštany na pařížské kostky. S ochutnáváním mandlové slivovice mi šla práce pěkně od ruky a v půl jedenácté bylo hotovo :)

Žádné komentáře:

Okomentovat