19. dubna 2010

342. den - 19. 4.


19. 4. - Pondělí

... poklidné pracovní pondělí - v práci jsme dnes z pěti lidí našeho oddělení byli jen dva. Odpoledne jsme se konečně zastavili u našich, potřebovala jsem jim odvézt nějaké vyřazené věci na chatu a také Tibetskou houbu, o které jsem se minulý zapomněla zmínit a kterou jsem dostala od kolegyně v práci. S dobrým předsevzetím jsem šla do toho, že každý večer poctivě vypiju čtvrt litru vzniklého kefíru, ale nějak nezvládám, tak jsem houbičku raději poslala dál. Zpáteční cestou jsme se ještě zastavili pro toustový chleba na tousty, které si Tomík objednal k svačině na zítřejší výlet do Beckilandu a při té příležitosti jsem si v Prioru koupila další boty, když už dnes byla ta sleva dvacet procent a když mám skoro všechny ukradené :). Pak chtěl ještě Tomík jít vyzkoušet nové letadlo, které si koupil také v Prioru a tak nějak se stalo, že jsme pozapomněli na domácí úkol - dopisoval ho až po koupání ve třičtvrtě na osm.

Žádné komentáře:

Okomentovat