19. dubna 2010

341. den - 18. 4.



18. 4. - Neděle

... venku bylo dnes zase konečně jarní počasí, tak jsme se rozhodli uskutečnit několik let plánovaný výšlap na Bořeň. Po obědě jsem si ještě dopřála krátké zdřímnutí a v půl druhé jsme vyrazili. Počasí bylo opravdu pěkné a tak spousta lidí měla stejný nápad jako my. Já jsem trochu podcenila svou pylovou alergii a až těsně před vyjetím jsem spolkla z nouze jeden Dithiaden, protože nic jiného jsem doma nenašla a skoro celý výlet jsem absolvovala s kapesníkem u nosu. Naštěstí jsem si jich předvídavě vzala dostatek. Slzet a smrkat jsem přestala až v polovině zpáteční cesty. Abychom doplnili kalorie spálené výstupem, zastavili jsme se cestou domů v cukrárně pro zákusek. Navečer jsme ještě zvládli umýt okno ve sklepě - myslím, že takhle čisté ještě nikdy nebylo, a připevnit zábranu, aby se dalo větrat, ale okno nešlo vyvrátit.








Žádné komentáře:

Okomentovat