20. dubna 2010

343. den - 20. 4.



20. 4. - Výlet do Beckilandu

...i na dnešní den se Tomík těšil už minimálně měsíc. Všechny družiny - Žlutá, Modrá, Růžová a Zelená, včetně Oranžového klubu, dnes absolvovali výlet do Beckilandu. Tento školní rok už podruhé. Poprvé tam byli jen na odpoledne, zatímco dnes vyrazili hned ráno v osm a domů se vrátili v půl sedmé. Pití měl sebou Tomík dost, ale kromě špaget s kečupem, které děti měly v ceně, toho v zápalu boje moc nesnědl , takže se doma hned pídil po večeři. Přijel unavený, ale opět nadšený a spokojený. Já jsem odpoledne využila částečně k žehlení a částečně k relaxaci - zimní deprese plynule přešla do jarní únavy, které se nějak nemohu zbavit, ale radost jsem si dnes udělala červenými tulipány, kterým jsem neodolala při nákupu. K družině jsem šla Tomíka vyzvednout pěšky - jednak jsem se chtěla projít, venku bylo příjemně, jednak jsem tušila, že rodiče více než sta dětí nebudou mít kde zaparkovat a tyhle tlačenice já nevyhledávám.



Žádné komentáře:

Okomentovat