26. dubna 2010

347. den - 24. 4.



24. 4. - Svatba a Čarodky v Benešově


... dnešní den byl opravdu dlouhý - začal už v půl šesté ráno, když jsem zjistila, že Nikča ještě není doma a ani se neobtěžovala napsat smsku kde vůbec je. Naštěstí přišla ve chvíli. kdy jsem ji chtěla volat. Usnout už jsem pak nemohla. Dopoledne jsem dodělala Pařížské kostky, vykoupala se a v půl jedenácté jela k magistrátu. Poprvé jdu na svatbu za svědka. Silva se vdává, ale je to víceméně formální záležitost. Minulý týden jí zemřel tatínek a i když s tím s jeho diagnozou tak trochu počítala, netušila, že to to bude tak brzy...

Pak rychlý oběd doma a odjezd do Benešova nad Ploučnicí. Odpoledne se opravdu vydařilo - krásné počasí, takže se děti mohly vyřádit, výborné jídlo a pití a hlavně milá společnost. Trochu se pokazil závěr večera, když se Péťa vrátil z procházky s roztrženou nohou - rána byla docela hluboká, takže jsme všichni usoudili, že bude lepší zajet na pohotovost. Protože můj milý choť počítal s tím, že se budeme ještě vracet domů, byl jediný kdo nepil a tudíž schopný odvozu. Na pohotovosti v Děčíně jsme nakonec strávili čekáním tři hodiny, další půlhodinku trvalo ošetření, takže zpátky jsme se vrátili o půlnoci. Tomík s ostatními většími dětmi statečně čekal, ale chvilku předtím než jsme se vrátili, usnul. Naložili jsme ho do auta a v půl druhé konečně dorazili domů...









Žádné komentáře:

Okomentovat