23. dubna 2010

345. den - 22. 4.


Čtvrtek - třídní schůzky

... jarní únava působí čím dál tím a unavená se cítím jen co ráno vylezu z postele. Navíc Tomík v noci kašlal, takže jsem každou chvilku poslouchala, jestli se něco neděje. Dopoledne se přidala Nikča s bolestí v krku. V práci to naštěstí rychle uteklo - v jednu jsem odešla ke kadeřnici, abych v sobotu na svatbě nedělala Silvě ostudu :). V družině dnes mělo být od půl čtvrté opékání buřtíků, ale podrobnější informace Tomík neřekl, takže jsme chvíli pobíhali okolo školy, abycvhom zjistili co a jak. Nakonec jsme účast vzdali, protože ve večerce, kam jsme jeli pro uzeninu, žádnou neměli a nebyl čas jezdit ještě jinam. Tomík se nakonec spokojil s gumovým hadem a šli jsme domů. Od pěti mě čekala ještě třídní schůzka, dozvěděli jsme se, že děti budou mít do konce školního roku ještě dva výlety a na konci května je čeká společné focení. Zaplatila jsem sešity pro druhou třídu a také se mluvilo o zářijové ŠvP. Z toho, jak učitelka plánovala i druhou třídu, jasně vyplynulo, že je bude učit dál - pořád ještě mi to vrtalo v hlavě. Jinak jsem byla ráda - Tomík měl dokonce písanku i matematiku na výstavě hezkých sešitů, patří mezi opravdu dobré čtenáře, zapomínání je v normě a vůbec dostal pochvalu. A zatímco jsem byla ve škole, přišli se na Tomíka podívat babička s dědou E.

Žádné komentáře:

Okomentovat